pottermore

31 juli 2011

Det här, människor, är lycka:






Early access till Pottermore!

5 kommentarer :

  1. hey i also want to be a member of pottermore can u tell me how can i proceed

    SvaraRadera
  2. Ah, vad avundsjuk jag blir!! Har sett fram emot Pottermore jätte länge, men så glömde man ju så klart att det var idag det "öppnade", haha. Men ska försöka imorgon :)

    SvaraRadera
  3. Fy vad coolt! Är så otroligt avis på dig just nu! Du måste berätta precis allt om det sen! 8D

    SvaraRadera
  4. Sv; Jag tror att böcker till e-readers i regel är lite billigare, men det beror nog väldigt mycket på var man köper dem. Jag brukar vara inne på Barnes & Nobles, och där skiljer det oftast flera dollar mellan NOOK-utgåvan och den riktiga boken.

    Jag har bara läst några få kapitel i A Tale of Two Cities, men jag gillar den!

    Pottermore, har faktiskt inte kollat upp det så mycket ännu, men kollade på trailern, och det verkade riktigt coolt! Avundsjuk på dig!
    Däremot har jag testat The Potter Games, och det är awesome!

    SvaraRadera
  5. det där gör mig arg.
    de jäkla få dagarna som det där magical quill grejset häll på var jag på WSJ. det var visserligen helt awesome, men två dagar till hade väl ändå inte skadat...?!

    SvaraRadera