lista: "Böcker som är aktuella just nu"

29 augusti 2011


Den engelska: Stories: All New Tales. Det är en antologi med noveller av bland annat Neil Gaiman, Joyce Carol Oates och Diana Wynne Jones. Temat är just stories - historier som får en att vilja veta mera, som får en att undra vad some händer sen. Jag älskade förordet. Haha! Har annars bara kommit en liten bit på väg.

Vid sängen: Anteckningsböcker och Bibeln

I väskan: Saker som aldrig händer, ganska lagom att ha i väskan.

På toaletten: Haha! Boken jag håller i just då? Eller min iPod.

Läser emellanåt: Penquin's Poems for Love

Borde börja med: Böckerna jag har hemma. Innan jag börjar med något annat. (Har faktiskt inte många kvar!)

På is: Grimm's Complete Fairy Tales. Jag läser någon historia ibland. Men boken är lite för stor för att vara praktisk.


Listan kommer från Sara på Glorybox. Länka gärna till egna inlägg :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar